O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!

Strefa trendów Bloggers Zone to od kilku lat hit ekspozycji Targów Wnętrz Home Decor. Nie zabraknie jej oczywiście i podczas tegorocznej edycji, która odbędzie się w Poznaniu od 25 do 28 lutego. Odwiedzając tę ekspozycję będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami we wnętrzarstwie.

O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!
O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!
O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!
O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!
O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!

Bloggers Zone to inicjatywa grupy pięciu opiniotwórczych blogerek wnętrzarskich, projektantek wnętrz, które przy współpracy z wystawcami - wykorzystując własną kreatywność i znajomość trendów - zaaranżują specjalną przestrzeń na ekspozycji targów HOME DECOR. Blogerki wykorzystają meble i dodatki z oferty wystawców Arena Design, Home Decor i Meble Polska. Do kreowania wystawy  zostały zaproszone najlepsze marki, liderzy z swoich dziedzinach. Tym samym powstanie ciekawa przestrzeń, pełna inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz. Tworzenie ekspozycji odbędzie się 25 lutego. Aranżacje będzie można zobaczyć przez cały okres trwania targów.

W strefie Bloggers Zone odbywać się będą interesujące wykłady i spotkania. Trendy w projektowaniu i aranżacji wnętrz na najbliższy rok omówi na przykład Dagmara Jakubczak (forelements.pl, kanał youtube: Akademia Dagmary) - historyk sztuki, projektantka wnętrz, mecenas dobrego designu, która przemierza świat w poszukiwaniu inspiracji i poszerzaniu wiedzy o najnowszych trendach i tendencjach. dotyczące najnowszych trendów w projektowaniu i aranżacji wnętrz. Na ekspozycji odbędzie się także cykl „Śniadań z marką”, które będą okazją dla architektów, projektantów i bloggerów do zapoznania się z nowościami wiodących marek wnętrzarskich w swobodnej, bardziej osobistej atmosferze. Szczegóły i terminy poszczególnych spotkań wkrótce na stronie internetowej targów oraz na Facebooku.

Podczas Home Decor odbędzie się także prezentacja raportu „Jak prowadzić komunikację marki wnętrzarskiej w 2020 roku?” W badaniu przeprowadzonym przez specjalistów ze Sfery Group wzięli udział marketingowcy z ponad pięćdziesięciu firm produkujących elementy wyposażenia wnętrz. Wynika z niego między innymi, że marketerzy stawiają przede wszystkim na wyraźnie zaznaczoną obecność na targach i wydarzeniach branżowych, docieranie do klientów ostatecznych za pośrednictwem prasy konsumenckiej, rozwijanie komunikacji na Instagramie oraz angażowanie do akcji promocyjnych influencerów, którzy promują ekologiczny styl życia.

 O trendach na Home Decor 2020 – już w lutym w Poznaniu!

Fot. Grupa MTP, materiały prasowe

Tegoroczną nowością będzie strefa światła Light up! oraz strefa debiutantów Fresh Start. To oferta dla tych, którzy po raz pierwszy chcą zaistnieć podczas międzynarodowego wydarzenia HOME DECOR i pokazać swoje produkty szerokiemu gronu odbiorców. W strefie Fresh Start zaprezentują swoja innowacyjna ofertę małe kilkuosobowe firmy,  które w ostatnich latach nie brały udziału w jakimkolwiek innym wydarzeniu organizowanym przez Grupę MTP. Nowością będzie także wystawa prac Grup Patchworkowych z całej prawie Polski. Towarzyszyć będą jej warsztaty szycia patchworków dla zwiedzających.

Podobnie jak w latach poprzednich poznańskim targom wnętrz towarzyszą targi MEBLE POLSKA – największe w kraju międzynarodowe kontraktacje meblowe odwiedzane co roku przez kilkanaście tysięcy kupców meblowych z całego świata oraz wydarzenie dedykowane szeroko rozumianemu wzornictwu przemysłowemu – ARENA DESIGN, które tym razem odbędzie się pod hasłem Slowness. W ramach ekspozycji ARENY DESIGN będzie można zobaczyć dwie nowe wystawy prezentujące najlepsze polskie projekty: FORMY PRZYSZŁOŚCI – STREFĘ POLSKICH PROJEKTANTÓW oraz strefę WIZJONERZY POLSKIEGO WZORNICTWA. Pierwsza pokazuje najciekawsze projekty polskich projektantów, druga poświęcona jest prezentacji polskich marek stawiających na wzornictwo wizjonerskie, odważne i innowacyjne.

Łącznie na terenie targów w 11 pawilonach swoją ofertę przedstawi około 500 firm i marek. Szczegółowe informacje i lista zgłoszonych firm znajdują się na stronie homedecor.pl

Bezpłatny bilet online

 

Tylko zarejestrowani online przedstawiciele branży wnętrzarskiej mogą otrzymać bezpłatny bilet wstępu na targi. Wcześniejsza rejestracja internetowa pozwala nie tylko uniknąć kolejek przy wejściu na targi, ale także zaoszczędzić. W przeciwieństwie do biletu elektronicznego, który jest bezpłatny, do biletu papierowego odbieranego w kasie przy wejściu na targi doliczana będzie opłata manipulacyjna w wysokości 10 zł.

Ocena: 5
Zdjęcia: Grupa MTP, materiały prasowe

POLECANE ARTYKUŁY